inPost

Branża e-commerce rozwija się w Polsce błyskawicznie. Według raportu Gemius (2018), aż 60% internatów kupuje w polskich sklepach internetowych. To bardzo dobra wiadomość dla właścicielu dużych i małych sklepów, ale każdy, kto zajmuje się tego typu działalnością wie, jak bardzo wymagający potrafią być klienci - liczy się jakość towarów, błyskawiczna wysyłka i ciekawa oferta.

Nowa usługa InPost Abonamenty pozwala na nadawanie paczek w atrakcyjnych cenach, aż 95% z nich dotrze do odbiorców już dzień po nadaniu! To gwarancja satysfakcji klientów i szansa na lepsze zyski.

Ochrona domeny internetowej

Cyfryzacja naszego życia to proces, który zdecydowanie ułatwia wiele kwestii. Niezależnie od dziedziny, jaką się zajmujemy – Internet otacza nas z każdej strony.

Szczególnie dotyczy to przedsiębiorców. Wielu z nich właśnie na Internecie opiera swój model biznesowy. Wystarczy wymienić, chociażby sklepy internetowe. Nadal jednak mało osób rozumie, jakie zagrożenia za tym idą oraz jak można firmową domenę chronić. Dowiesz się tego z niniejszego artykułu.

Znak towarowy

Co lepiej zastrzec – nazwę, czy logo firmy? Przed tym dylematem staje każdy przedsiębiorca, który decyduje się na prawną ochronę marki.

Oczywiście najkorzystniej byłoby zastrzec jedno i drugie. Takie rozwiązanie łączy się jednak z koniecznością uiszczenia podwójnych opłat urzędowych. Pytanie więc, które z tych dwóch form ochrony bardziej się opłaca? To zależy.

Ogłoszenie upadłości konsumenckiej dla wielu dłużników jest jedynym sposobem na wyjście z wysokiego zadłużenia.

Jeżeli traci się płynności finansową z przyczyn niezależnych od siebie, sąd może oddłużyć osobę prywatną, jednocześnie zabezpieczając jej podstawowe potrzeby. Dłużnik jest zobowiązany do zwracania części długów jeszcze przez kilka lat po ogłoszeniu wyroku, lecz po tym czasie rozpoczyna zupełnie nowe życie.

Strona internetowa firmy to bardzo ważna rzecz. Jeśli zależy Ci na stworzeniu miejsca, w którym klienci dowiedzą się o Twoich usługach, musisz pamiętać o SEO, czyli optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Oznacza to, że Twój strona musi odpowiadać na pytania, które użytkownicy zadadzą wpisując w okno wyszukiwarki. Zobacz jak łatwo wprowadzisz SEO i wypozycjonujesz swoją stronę zrobioną w WebWave.

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.