fbpx

Terminal płatniczy

Klienci chcą płacić bezgotówkowo już nie tylko w dużych sklepach i sieciach handlowych, ale także w osiedlowych sklepikach, na bazarkach i targowiskach czy nawet w małych punktach usługowych.

Jeśli jesteś drobnym przedsiębiorcą i chciałbyś udostępnić swoim klientom płatność kartą, sprawdź jak wybrać urządzenie najlepiej dostosowane do potrzeb twojej firmy.

Firma w pandemii

Pandemia COVID-19 praktycznie zamroziła światową gospodarkę. Wprowadzenie stanu epidemii spowodowało mocne ograniczenie obrotów w wielu branżach.

Powolne odmrażanie gospodarki daje nadzieję na powrót do normalności, nim jednak się to stanie, potrzebna jest pomoc dla firm każdej wielkości, by możliwe było zachowanie płynności finansowej. Stąd między innymi rządowa tarcza antykryzysowa, a w niej programy pomocowe proponowane przez instytucje finansowe. Zobacz, w jaki sposób pomaga przedsiębiorcom Bank Gospodarstwa Krajowego w swoich 10 programach.

inPost

Branża e-commerce rozwija się w Polsce błyskawicznie. Według raportu Gemius (2018), aż 60% internatów kupuje w polskich sklepach internetowych. To bardzo dobra wiadomość dla właścicielu dużych i małych sklepów, ale każdy, kto zajmuje się tego typu działalnością wie, jak bardzo wymagający potrafią być klienci - liczy się jakość towarów, błyskawiczna wysyłka i ciekawa oferta.

Nowa usługa InPost Abonamenty pozwala na nadawanie paczek w atrakcyjnych cenach, aż 95% z nich dotrze do odbiorców już dzień po nadaniu! To gwarancja satysfakcji klientów i szansa na lepsze zyski.

Ochrona domeny internetowej

Cyfryzacja naszego życia to proces, który zdecydowanie ułatwia wiele kwestii. Niezależnie od dziedziny, jaką się zajmujemy – Internet otacza nas z każdej strony.

Szczególnie dotyczy to przedsiębiorców. Wielu z nich właśnie na Internecie opiera swój model biznesowy. Wystarczy wymienić, chociażby sklepy internetowe. Nadal jednak mało osób rozumie, jakie zagrożenia za tym idą oraz jak można firmową domenę chronić. Dowiesz się tego z niniejszego artykułu.

Znak towarowy

Co lepiej zastrzec – nazwę, czy logo firmy? Przed tym dylematem staje każdy przedsiębiorca, który decyduje się na prawną ochronę marki.

Oczywiście najkorzystniej byłoby zastrzec jedno i drugie. Takie rozwiązanie łączy się jednak z koniecznością uiszczenia podwójnych opłat urzędowych. Pytanie więc, które z tych dwóch form ochrony bardziej się opłaca? To zależy.

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.