15 i 16 stycznia tego roku to dwa dni, które mogą odmienić oblicze Twojego biznesu. Wówczas w Gdyni odbędzie się czwarta już konferencja pt. Marketing Day. W jej skład wejdą wykłady i warsztaty. Łącznie swoją wiedzą podzieli się siedemnastu specjalistów od nowoczesnego marketingu.


Impreza kierowana jest głównie ku edukacji małych i średnich przedsiębiorstw w kierunku marketingu. Jej celem jest zaznajomienie z mechanizmami i  działaniem narzędzi marketingowych  oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami. Umożliwiamy zdobycie wiedzy i znajomości zwiększających przychody firmy.

Czego będzie się można nauczyć?

Marketing Day

  • Jak zaoszczędzić kilkaset złotych miesięcznie na pozycjonowaniu.
  • Jak skuteczniej zarządzać projektami i zyskać dodatkowe parę godzin w tygodniu.
  • Jak zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży, o co najmniej 20%.
  • Jak mówić tak, aby inni słuchali.
  • Jak precyzyjnie określić grupę docelową.
  • Jak zautomatyzować swój marketing internetowy.
  • Jak wzbudzić poczucie lojalności u twoich klientów.
  • Jak zwiększyć skuteczność kampanii w social media co najmniej o 50%.
  • Jak tworzyć newslettery, które sprzedają.
  • Jakie są najlepsze strategie marketingowe na 2015 rok.
  • Jak współpracować z blogerami i dotrzeć do swoich klientów kolejnym kanałem marketingowym.


Dołącz do grupy przedsiębiorców i marketerów, którzy ufają tylko praktykom, wierzą w potencjał opierania biznesu na relacjach oraz wciąż szukają najbardziej efektywnych sposobów na połączenie działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży.

Zapisy na stronie: http://marketingday.pl

Polecam,
Tadeusz Bisewski
Mala-Firma.pl

Marketing Day

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna