Ochrona domeny internetowej

Cyfryzacja naszego życia to proces, który zdecydowanie ułatwia wiele kwestii. Niezależnie od dziedziny, jaką się zajmujemy – Internet otacza nas z każdej strony.

Szczególnie dotyczy to przedsiębiorców. Wielu z nich właśnie na Internecie opiera swój model biznesowy. Wystarczy wymienić, chociażby sklepy internetowe. Nadal jednak mało osób rozumie, jakie zagrożenia za tym idą oraz jak można firmową domenę chronić. Dowiesz się tego z niniejszego artykułu.

Znak towarowy

Co lepiej zastrzec – nazwę, czy logo firmy? Przed tym dylematem staje każdy przedsiębiorca, który decyduje się na prawną ochronę marki.

Oczywiście najkorzystniej byłoby zastrzec jedno i drugie. Takie rozwiązanie łączy się jednak z koniecznością uiszczenia podwójnych opłat urzędowych. Pytanie więc, które z tych dwóch form ochrony bardziej się opłaca? To zależy.

Ogłoszenie upadłości konsumenckiej dla wielu dłużników jest jedynym sposobem na wyjście z wysokiego zadłużenia.

Jeżeli traci się płynności finansową z przyczyn niezależnych od siebie, sąd może oddłużyć osobę prywatną, jednocześnie zabezpieczając jej podstawowe potrzeby. Dłużnik jest zobowiązany do zwracania części długów jeszcze przez kilka lat po ogłoszeniu wyroku, lecz po tym czasie rozpoczyna zupełnie nowe życie.

Strona internetowa firmy to bardzo ważna rzecz. Jeśli zależy Ci na stworzeniu miejsca, w którym klienci dowiedzą się o Twoich usługach, musisz pamiętać o SEO, czyli optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Oznacza to, że Twój strona musi odpowiadać na pytania, które użytkownicy zadadzą wpisując w okno wyszukiwarki. Zobacz jak łatwo wprowadzisz SEO i wypozycjonujesz swoją stronę zrobioną w WebWave.

Jeden wieczór – tyle potrzebujesz, żeby stworzyć własną stronę internetową. Bez kodowania i szukania poradników w sieci. Twoja wizytówka w internecie, dzięki której wyróżnisz się na tle konkurencji, może powstać w kilka godzin. Dzięki kreatorowi stron internetowych WebWave to prostsze niż myślisz.

Własna strona internetowa to najlepsza z Twoich wizytówek. To też miejsce, w którym spotkasz się ze swoimi przyszłymi klientami. Pokażesz na niej swoją ofertę, pochwalisz się umiejętnościami i – co najważniejsze – zostawisz kontakt do siebie. Adres www Twojej firmy to też możliwość spotkania klientów w wynikach wyszukiwania. W czasach, gdy większość zakupów zaczyna się od sprawdzenia w internecie, strona internetowa jest kluczowa.