Gdzie rynek biurowy rozwija się najprężniej, patrząc na terytorium naszego kraju? Oczywiście, że w Warszawie.

To właśnie stolica daje największe możliwości, jest też zachętą, uwzględniając jej centralne położenie na mapie całej Polski. Chcesz wynająć tutaj biuro, by rozpocząć biznes? Poznaj tajniki, dzięki którym powierzchnia biurowa Twojej firmy nie będzie generować ogromnych kosztów, za to przyczyni się do osiągania jeszcze większych dochodów.

Jakie są najważniejsze strefy biurowe Warszawy?

Czy wiesz, że tylko w Warszawie jest już ponad 5,5 mln m2 powierzchni biurowych? Tylko w ciągu ostatniego roku przybyło blisko 0,5 mln m2 biur. Dzięki temu możesz wybrać miejsce prowadzonego przez siebie biznesu wedle indywidualnych wymagań.

Wiadomo na pewno, że lokalizacja i warunki socjalne są priorytetem. Zastanów się, na jakim rynku działasz, czy Twoja działalność jest jedynie lokalna, a może chcesz zyskać reprezentacyjną siedzibę do przyjmowania klientów i potencjalnych partnerów biznesowych? Musisz też pamiętać, że miejsce i warunki pracy mają kolosalne znaczenie dla zatrudnionych. Potencjalny pracownik z całą pewnością weźmie pod uwagę jakość stanowiska, przy którym przyjdzie mu spędzać większość dnia. Firma jest też wizytówką, to ona ma znaczenie dla pierwszego wrażenia. Nic dziwnego, że większość stawia na lokalizację centralną w stolicy, chociaż ta wykazuje najczęściej najwyższe ceny wynajmu.

Warszawa podzielona jest na strefy. Biuro możesz wynająć, szukając tej idealnej siedziby na stronie https://directoffice.pl/, ale zawsze zwracaj uwagę na lokalizację. O ile wspomniane już Centrum, ale i Mokotów, Ursynów czy Wilanów są miejscami prestiżowymi, tak biura na Wschodzie stolicy dopiero zaczynają zdobywać popularność.

Jak wygląda wynajem biura w centralnym obszarze biznesu?

Dlaczego najwięcej firm chce wynająć biuro w centralnym obszarze biznesu? Centrum gwarantuje siedzibę nowoczesną, najczęściej w tzw. drapaczach chmur. Do tego ten teren cieszy się doskonałą lokalizacją ze względu na komunikację - metro, sieć tramwajów i autobusów oraz kolej miejska i podmiejska pozwala docierać do miejsca pracy bez najmniejszych problemów. Należy wziąć przy tym pod uwagę, że większość firm, które decydują się na wynajem biura w centralnej Warszawie, to działalności usługowe oraz bankowe z ogromnym kapitałem. Nierzadko są to międzynarodowe koncerny. Trzeba przyznać, że ceny za metr kwadratowy powierzchni biurowej w renomowanym wieżowcu charakteryzują się bardzo często horrendalnymi stawkami.

Zalety własnego biura w Warszawie

Wybór biura nie jest prosty, bo miejsce pracy musi być komfortowe, pasować do prowadzonej działalności, ale i opłacalne. Nie da się ukryć, że wynajem powierzchni biurowej jest drogie, ale nierzadko niezbędne. Jeśli Twój biznes opiera się na bezpośrednim kontakcie z potencjalnym klientem albo częstych spotkaniach z kontrahentami czy biznesowymi partnerami, inwestycja w reprezentacyjne biuro to konieczność.

fot. materiały prasowe

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.