Branża e-commerce rozwija się w Polsce błyskawicznie. Według raportu Gemius (2018), aż 60% internatów kupuje w polskich sklepach internetowych. To bardzo dobra wiadomość dla właścicielu dużych i małych sklepów, ale każdy, kto zajmuje się tego typu działalnością wie, jak bardzo wymagający potrafią być klienci - liczy się jakość towarów, błyskawiczna wysyłka i ciekawa oferta.

Nowa usługa InPost Abonamenty pozwala na nadawanie paczek w atrakcyjnych cenach, aż 95% z nich dotrze do odbiorców już dzień po nadaniu! To gwarancja satysfakcji klientów i szansa na lepsze zyski.

InPost Abonamenty - jak to działa?

Oferta zastępuje Pakiety Kurierskie, łącząc dwie usługi w jedną. Od teraz właściciele firm nie muszą już wybierać pomiędzy usługami kurierskimi i paczkomatami, bo mają to w jednym, wygodnym i atrakcyjnym cenowo pakiecie. W trakcie trwania umowy (12 lub 24 miesiące) przedsiębiorca korzysta z dwóch usług, błyskawicznie realizując zamówienia.

Korzyści płynące z InPost Abonamentów znacząco ułatwiają prowadzenie sklepu internetowego. Właściciel biznesu otrzymuje umowę, gwarancję stałej ceny, opiekę posprzedażową i wygodną wysyłkę - kurier będzie odbierał paczki bezpłatnie, a przesyłki pobraniowe zostaną objęte promocyjnymi cenami.

To nie wszystko - jeżeli w trakcie umowy będziecie chcieli zmienić abonament, zrobicie to z łatwością. Zdecydowanie największym plusem jest jednak wspomniana we wstępie szybkość dostaw i możliwość wyboru pomiędzy kurierem, a paczkomatem. To duża wygoda zarówno dla właściciela sklepu, jak i klientów.

Ile kosztuje przesyłka kurierska w nowych abonamentach?

Przedsiębiorcy mają do wyboru aż cztery pakiety, które zostały skrojone na miarę potrzeb.

  • Ci, którzy dopiero zaczynają, wybiorą wygodny pakiety Mini Firma 300, w którym miesięczna ilość paczek to od 20 do 50 sztuk. Paczki paczkomatowe kosztują od 8,58 zł, paczki kurierskie od 11,23 zł.
  • Średni przedsiębiorcy, którzy wysyłają od 50 do 100 paczek miesięcznie, wybiorą Midi Firma 600. Paczki paczkomatowe to koszt od 8,34 zł, a paczki kurierskie od 10,84 zł.
  • Duże sklepy internetowe mają do wyboru dwa abonamenty: Maxi Firma 1200, gdzie ceny paczek paczkomatowych zaczynają się już od 8,10 zł, a paczki kurierskie od 10,28 zł oraz pakiet Multi Firma 2400, gdzie firma wysyła miesięcznie ponad 200 paczek. Tu ceny są wyjątkowo atrakcyjne - paczki paczkomatowe będą kosztowały od 7,86 zł, a kurierskie od 9,82 zł.

Wszystkie cztery InPost Abonamenty mają te same przywileje, a więc stałą cenę, szybkie wysyłki oraz jedną umowę. Opłata paliwowa jest wliczona w abonament, a jeżeli podpiszecie umowę w trakcie trwania miesiąca, aż do kolejnego okresu rozliczeniowego nie musicie uiszczać opłaty.

Kurier czy paczkomat?

Odkąd na rynku pojawiła się usługa paczkomatów, klienci podzielili się na dwa obozy: jedni nadal cenią sobie tradycyjne przesyłki kurierskie, dostarczane do rąk własnych, drudzy nie wyobrażają sobie innej formy odbierania paczek, niż właśnie w paczkomatach. Cenią sobie możliwość odebrania przesyłki o dowolnej porze dnia i nocy, bez konieczności wypatrywania kuriera i czekania w domu. Obydwie usługi sprawdzają się też w różnych przypadkach (na przykład ważne dokumenty i cenne paczki lepiej dostarczać przez kuriera, lub za pobraniem), dlatego tak ważne jest, aby oferować klientom wybór. Abonamenty Kurierskie dają taką możliwość.

Jak zapakować paczkę?

Rozwijając swój biznes e-commerce, zapewne szybko przekonaliście się, jak ważne jest odpowiednie pakowanie paczek. Towar musi zostać prawidłowo zabezpieczony, ale to nie wszystko - liczy się również estetyka. Warto włączyć się w ruch Zero Waste i zrezygnować lub ograniczyć ilość folii, w jaką pakujecie przesyłki. Wykorzystujcie także opakowania wielokrotnie, pamiętając jednak, aby zdjąć z nich wszelkie oznaczenia i stare naklejki.

Przesyłki kurierskie należy pakować, wykorzystując odpowiednie materiały, a więc koperty, pudełka kartonowe, skrzynki, tuby, a dla bardzo dużych paczek: palety. Warto również zaopatrzyć się w etykiety oraz kieszonki (tak zwane kangurki). Etykietę naklejcie prosto, nie na zgięciach, aby jak najłatwiej można ją było zeskanować.

Produkty wewnątrz paczki należy zablokować. Wykorzystajcie do tego profesjonalne separatory, albo papier. Jeżeli nie macie na stanie profesjonalnych opakowań, możecie zamówicie je na stronie InPost.

Dlaczego odpowiednie pakowanie jest aż tak ważne? Klient przywiązuje do tego dużą wagę. Uszkodzony towar lub przesyłka w fatalnym stanie sprawią, że stracicie klienta, zamiast pozyskać go na stałe. Sprawdza się tu doskonale zasada: jak cię widzą, tak cię piszą.

Jakie korzyści przynoszą Abonamenty Kurierskie?

Największą korzyścią będzie sprawniejsze nadawanie paczek, a co za tym idzie - wzrost zadowolenia klientów. Ci, którzy otrzymają zamówioną przesyłkę już dzień po nadaniu, będą mieli dużą motywację, by zamówić coś ponownie.

Poza tym, abonament to również poczucie bezpieczeństwa finansowego dla firmy - właściciel biznesu wie, ile zapłaci, może więc spokojnie planować budżet na cały miesiąc.

Abonamenty Kurierskie to również mniej formalności, większa wygoda, a w skali roku duża oszczędność.

 

Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.