TeleCube na Ekomersach

Od 6 lat, pod koniec roku, branża e-commerce niezmiennie ekscytuje się zmaganiami w konkursie EKOMERSY. Plebiscyt ten ma na celu wyróżnienie usług, produktów i osób, które przyczyniają się do rozwoju polskiego rynku handlu elektronicznego.

Konkurs EKOMERSY jest realizowany przez Infoguru sp. z o.o. we współpracy z Fundacją Polak 2.0. Fundacja Polak 2.0 jest również organizatorem Targów eHandlu, Kongresu eHandlu oraz Kongresu Mobilnego, a jednym z głównych jej celów jest wspieranie rozwoju branży handlu online w Polsce i za granicą.  Laureatami Ekomersów byli m.in. Brand24, Izba Gospodarki Elektronicznej czy Rafał Brzoska.

Sprawdź swój pomysł z ING

Pani Kasia chciałaby otworzyć salon kosmetyczny na Śląsku, a dokładnie w Katowicach, ale nie wie, w czym powinna się specjalizować. Czy mieszkańcy potrzebują nowego miejsca, które będzie oferowało całą gamę usług kosmetycznych? A może lepiej postawić tylko na pielęgnację dłoni?

Czy stolarnia Pana Piotra powinna rozszerzyć swoją działalność na inne województwa czy przenieść biznes do internetu? Czy Pan Marek powinien zmienić profil działalności, czy też jego restauracja ma przed sobą tłustsze lata?

Wybór drukarki

O komforcie pracy przedsiębiorstwa świadczą m.in. narzędzia, z których korzystają jego pracownicy. Prawidłowo dobrana drukarka jest jednym z nich. Przed zakupem urządzenia dokładnie sprawdź jego specyfikację. Aby ułatwić Ci dokonanie właściwego wyboru, przygotowaliśmy krótki poradnik.

Kolor vs mono

Wybierając drukarkę do firmy zastanów się nad tym, czy oby na pewno potrzebujesz kolorowych wydruków. Atramentowe drukarki kolorowe nie zawsze nadają się do wymagającej pracy biurowej i są mniej żywotne. Z kolei ceny kolorowych drukarek laserowych nie należą do najniższych. Bardzo często przedsiębiorstwa są w stanie obyć się bez druku w kolorze.

E-mail w marketingu

Email marketing jest nawet do 40 razy bardziej skuteczny w zdobywaniu klienta niż social media. Z kolei jednym z głównych celów przedsiębiorstw jest zdobywanie nowych klientów i zwiększanie przewagi rynkowej. Jest to istotny argument dlaczego MŚP powinny korzystać z tego kanału.

Zobacz jeszcze kilka innych powodów, dla których warto zainwestować w email marketing. 

Program antywirusowy

Ochrona zasobów firmy i informacji poufnych to wyzwanie dla działów IT. Jej podstawą powinien być dobry program antywirusowy, który zabezpieczy sieć wewnętrzną przed infekcją i w porę wykryje potencjalne zagrożenia.

Jaki program antywirusowy sprawdzi się w przedsiębiorstwie?

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.