Marketing internetowy na stałe wpisał się w strategię promocji firm. Jednym z jego najpopularniejszych narzędzi e-mail. Dzięki dostępnym w sieci platformom przedsiębiorcy mogą przeprowadzać takie kampanie samodzielnie. 


Jak samodzielnie przeprowadzić kampanię mailingową?

Do samodzielnego przeprowadzenia wysyłek maili do klientów polecam serwis Freshmail. Jest to platforma służąca do przygotowania różnego rodzaju kampanii – od jednorazowych po regularne newslettery. Można za jej pośrednictwem przygotować wysyłkę emaili, ale także SMS i MMS.

Obsługa wysyłek, ich zaplanowanie i przeprowadzanie kampanii jest intuicyjne i może je przeprowadzić każdy przedsiębiorca, który aktywnie korzysta z Sieci i narzędzi internetowych. 


Funkcjonalności narzędzi do przygotowania mailingów

Jak już wspomniałem, dzięki serwisowi typu Freshmail można przeprowadzić różnego rodzaju kampanie oparte na wysyłkach. To jednak nie wszystko – platforma pozwala na również na integrację z Google Analytics, dzięki czemu można na bieżąco mierzyć rezultaty kampanii. Serwis został również przygotowany w taki sposób, by można było z łatwością testować wiadomości przed wysyłką i zwiększać ich dostarczalność dzięki spam-testowi.

Platforma do samodzielnego przeprowadzania kampanii mailingowych pozwala na:

  • importowanie posiadanych kontaktów klientów, kontrahentów i subskrybentów newslettera z posiadanej bazy dostępnej w pliku csv, xls lub z popularnych programów i platform (Basecamp, Google Contacts),
  • tworzenie formularzy zapisu do newslettera na swoją stronie internetowej,
  • przygotowanie autoresponderów, które będą automatycznie wysyłały wiadomości do osób, które np. zapisały się do listy mailingowej,
  • wybór atrakcyjnych szablonów wiadomości itp.

Korzyści dla przedsiębiorcy

Korzystanie z platform typu Freshmail pozwala na zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzanie regularnych wysyłek, które wyglądają atrakcyjnie i budują pozytywny, profesjonalny wizerunek firmy i przede wszystkim pozwalają utrzymać kontakt z klientem. 

Ponadto korzystanie z tego typu serwisu to oszczędność. Nie trzeba zatrudniać sztabu programistów do przeprowadzania kampanii. Korzystanie z Freshmail może być nawet darmowe (przy niedużych wysyłkach)! Można z łatwością dopasować koszty do liczby planowanych wysyłek wiadomości czy do grupy odbiorców, jakich posiadamy w swojej bazie, gdyż od tego zależna jest cena korzystania z platformy. Przykładowo: wysyłki do 1000 odbiorców bez limitu ilości przesyłanych wiadomości to koszt 50 zł netto miesięcznie. 

 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna