Własna firma?

Wszystko, co musisz wiedzieć.

Jak założyć firmę „krok po kroku”

e-commerce

Cena produktu jest jednym z kluczowych wskaźników, które wpływają na decyzję zakupową klienta. W branży e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, konkurencyjność cen jest niezbędna, a czasami wręcz decydująca. Dlatego wiele firm, zarówno większych jak i mniejszych, korzysta z różnych narzędzi i strategii w celu monitorowania i utrzymania konkurencyjnych cen.

Jednym z popularnych rozwiązań na rynku jest Dealavo. W tym artykule przedstawimy, jak to narzędzie pomaga utrzymać konkurencyjne ceny w e-commerce.

Czym jest Dealavo?

Dealavo to firma zajmująca się monitoringiem cen konkurencji, którą oferuje swoim klientom. W ramach swojego portfolio Dealavo umożliwia porównanie cen produktów na różnych platformach e-commerce, począwszy od Amazona aż po Zalando, a klient nie musi ręcznie przeglądać i zapisywać danych. Dealavo posiada własny system scrapingowy, który zebrane ceny gromadzi w przejrzysty sposób, dzięki czemu przedsiębiorcy, którzy z nimi współpracują, otrzymują rzetelne informacje o cenach produktów oferowanych przez konkurentów ich biznesu.

Proces monitoringu cen konkurencji. Źródło: www.dealavo.com/pl

Dealavo to nie tylko narzędzie la sklepów internetowych

Dealavo to zaawansowane narzędzie przeznaczone również dla hurtowników i producentów. Jego głównym zadaniem jest monitorowanie cen produktów na różnych platformach, takich jak sklepy internetowe czy serwisy aukcyjne. Umożliwia ona przede wszystkim dostosowanie cen do aktualnych, rynkowych realiów, co przyczynia się do znacznej poprawy wyników sprzedażowych.

Dealavo oferuje bardzo szeroką gamę narzędzi do śledzenia rynku, w tym wiele możliwości automatyzacji procesu optymalizacji cen. Do najważniejszych funkcji aplikacji należą: analiza rynków zagranicznych oraz analiza danych dotyczących sprzedaży i cen w czasie rzeczywistym. Wszystkie te elementy pozwalają na bieżąco kontrolować sytuację na rynku i dostosowywać swoje działania do zmieniającej się sytuacji.

Tym samym Dealavo zapobiega powstaniu wojnom cenowym z opunktu widzenia producenta. Możliwość ich wykrycia w zasadzie można określić na 100% skuteczności.

Wygląd panelu Dealavo. Źródło: www.dealavo.com

Co daje Dynamic Pricing z Dealavo

Kluczowym czynnikiem umożliwiającym zastosowanie Dealavo jest możliwość optymalizacji cen w czasie rzeczywistym, poprzez tzw. dynamiczne ceny. W ten sposób narzędzie pozwala na dopasowanie cen do konkurencji oraz do bieżącej sytuacji na rynku, co pozwala sprzedawcom na elastyczne podejście do ceny i reagowanie w czasie rzeczywistym na wszelkie zmiany.

Proces ustalania cen z Dealavo. Źródło: www.dealavo.com/pl/dynamiczne-ceny

Wyniki uzyskiwane dzięki Dealavo

Dealavo nie jest jedynie narzędziem do monitorowania cen produktów. Oferuje znacznie więcej. Dzięki swoim funkcjom, narzędzie umożliwia przykładanie się do dokładnego analizowania rynku, co pozwala na poznanie jego stanu oraz konkurencji.

Przykłady zastosowania Dealavo w przypadku firm, które już z niego korzystały:

  • zwiększenie zysku dzięki optymalizacji cen wyniosło +50%,
  • średni wzrost ROAS w Google Ads dzięki Dealavo to do +89%,
  • natomiast 1250 godzin to możliwość oszczędzenia czasu przez firmy monitorujące 1 000 cen produktów na 5 stronach internetowych.

Podsumowanie

Dealavo to narzędzie, które znacząco poprawia jakość pracy sprzedawców w e-commerce. Dzięki niemu możliwe jest dokładne i elastyczne monitorowanie rynku oraz dostosowywanie ofert do rzeczywistych realiów. Warto zainwestować w tę aplikację, ponieważ pozwala ona na znaczne zwiększenie skuteczności działań i poprawienie wyników finansowych.

News, czyli aktualności ze świata małego biznesu:

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.