inFakt – samodzielna księgowość online dla małych firm, wersja testowa za 0 zł

Samodzielna księgowość online od inFakt to propozycja dla małych firm. Z programu będziesz mógł korzystać przez stronę www i w aplikacji mobilnej. A przed ostateczną decyzją przetestujesz usługi, dzięki darmowej wersji, która różni się od płatnej limitami m.in. faktur. Mały przedsiębiorca może za 0 zł bezterminowo korzystać z programu do wystawiania faktur.

inFakt

Samodzielna księgowość online od inFakt to propozycja dla małych firm. Z programu będziesz mógł korzystać przez stronę www i w aplikacji mobilnej. A przed ostateczną decyzją przetestujesz usługi, dzięki darmowej wersji, która różni się od płatnej limitami m.in. faktur. Natomiast opłata za wersję bez limitów nie jest wygórowana. Program do Fakturowania skierowany jest do wszystkich rodzajów działalności. Natomiast program do samodzielnej księgowości wyłącznie do małych firm. Co otrzymujemy w jego ramach? Ile kosztuje?

Co oferuje inFakt samodzielnym przedsiębiorcom?

Oferta skierowana jest do małych firm oraz spółek, przy czym te drugie samodzielnie mogą korzystać wyłącznie z programu do fakturowania.

W ofercie:

  • Program do fakturowania – 4,99 zł netto m-c bez względu na formę działalności.
  • Program do księgowości – cena standardowa 39 zł netto, promocyjna 19,50 zł netto.

Za program do fakturowania należy zapłacić z góry za 12 miesięcy. Zatem na początek na program wydamy kwotę 59,88 zł brutto. Program dostępny jest również w wersji darmowej, testowej. Natomiast w ramach usługi księgowej mam pakiet:

  • Plan Premium – 287,82 brutto za pierwszy rok, płatność z góry za 12 miesięcy i 575,64 zł brutto w kolejnych latach.

Kompleksowa usługa księgowości online od inFakt na początku działalności wiąże się z wydatkiem 287,82 zł. Plan Premium zawiera w sobie usługę wystawiania faktur bez limitu.

Odbierz 10% rabatu na inFakt.pl ▶

Co w ramach Programu do Fakturowania?

Oferta skierowana jest do każdego rodzaju działalności, JDG, spółek, fundacji i innych form. Obejmuje obsługę faktur wszelkiego rodzaju:

  • sprzedażowych,
  • zaliczkowych,
  • proforma,
  • marże,
  • w walucie obcej.

Nie ma ograniczeń co do ilości wystawianych w miesiącu faktur. Podobnie z liczbą dodanych kontrahentów. Faktury swobodnie edytujesz, dodajesz i usuwasz. Wystawiasz przez stronę www bądź w aplikacji mobilnej. Nie musisz wpisywać danych klienta, wystarczy NIP. Kolejne udogodnienie to wysyłka faktury bezpośrednio z aplikacji do klienta. Poza tym:

  • monitorujesz płatności- ustawiasz status.
  • wysyłasz przypomnienia, gdy faktura nie została opłacona,
  • możliwość dodania opcji szybkiej płatności do faktur,
  • infolinia ekspertów od 7 do 22 przez sześć dni w tygodniu,
  • generowanie JPK_FA.

Bezpieczne logowanie przez podwójne uwierzytelnienie. Jest także opcja udostępnienia konta wspólnikowi/ wspólnikom w ramach ich uprawnień.

Program do Fakturowania testowy za 0 zł bez ograniczeń czasowych

Dla małych przedsiębiorców, którzy mają bardzo małe potrzeby, dobrą opcją jest wersja testowa Programu do Fakturowania w inFakt. Co obejmuje?

  • Trzy faktury przychodowe miesięcznie.
  • Wydruk i wysyłkę trzech faktur miesięcznie.
  • Wprowadzenie danych maksymalnie trzech klientów. A każdy z nich może być tylko raz w miesiącu edytowany bądź usunięty.
  • Edycja bądź usunięcie jednej faktury w miesiącu.
  • Wydruk oraz wysyłka pocztą elektroniczną faktur, które już zostały wydrukowane bądź wysłane.

Z wersji testowej skorzystasz zarówno na stronie jak i w aplikacji mobilnej.

Program do Księgowości – inFakt Księgowość

W ramach programu:

  • nielimitowane wystawianie faktur,
  • nielimitowane dodawanie kosztów,
  • automatyczne generowanie KPRiR oraz PIT-5,
  • automatyczne generowanie deklaracji VAT i plików JPK,
  • wysyłka deklaracji VAT oraz pliku JPK_VAT do urzędu z poziomu aplikacji, za Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru,
  • informacja o wysokości składek ZUS.

Program wylicza podatek według skali podatkowej bądź podatku liniowego. Do wyboru jest także ryczałt bez VAT. Podobnie jak przy programie do faktur, otrzymujesz wsparcie techniczne oraz księgowe od poniedziałku do soboty.

Wygodną opcją jest dodawanie kosztów przez pstryknięcie zdjęcia fakturze. A aplikacja wprowadzi dane do systemu. Z pozycji smartfona zapłacisz również ZUS i podatki. Przydatną funkcją jest obliczanie kosztów na przyszły miesiąc. Dzięki czemu łatwiej zaplanować miesiąc i wydatki. Poza tym ZUS i koszty zapłacisz korzystając z szybkich przelewów internetowych. A dla przedsiębiorców prowadzących sklep, ważną informacją z pewnością będzie integracja programu ze sklepem internetowym. Dzięki czemu zdecydowanie łatwiej zapanować nad sprawami księgowymi.

Odbierz 10% rabatu na inFakt.pl ▶

Płatność na raty podatków, ZUS-u

inFakt współpracuje z PragmaGO®. Nawet do dwóch godzin możesz uzyskać rozłożenie płatności na raty. W skład kosztów wchodzą zarówno podatki, jak i ZUS, a także inne wydatki związane z działalnością. Oczywiście nie jest to usługa darmowa. A koszt zależy od kwoty oraz liczby rat.

Program Księgowy w wersji testowej

Zanim zdecydujesz się zapłacić za rok, jest opcja przetestowania jak działa Program do Księgowości inFakt. W ramach wersji testowej otrzymujesz bardzo podobny pakiet narzędzi, jedyna różnica to limity:

  • trzy faktury przychodowe miesięcznie,
  • trzy koszty miesięcznie.

Poza tymi dwiema, ale istotnymi elementami, wersja testowa nie różni się niczym od Planu Premium.

Aplikacja z wieloma sukcesami na koncie

Dostępna zarówno na smartfony z systemem Android jak i IOS. Intuicyjna, prosta w obsłudze i bardzo funkcjonalna. Doceniana wielokrotnie, z licznymi nagrodami na koncie, między innymi: Mobile Trends Awards, Aulery. W Google Play oceniona na 4,9 gwiazdki. I ją, podobnie jak program do księgowości i faktur, możesz przetestować. Limity są takie same.

W aplikacji:

  • wystawisz faktury, a ona przeliczy podatek- po każdej fakturze wiesz, ile przyjdzie go zapłacić,
  • wylicza ZUS, podatki, które zatwierdzisz w niej i opłacisz korzystając z Google Pay, Apple Pay bądź szybkiego przelewu,
  • posegregujesz faktury na opłacone, wysłane – jednym słowem wszystko pod kontrolą,
  • przypomnienia o płatnościach, choćby podatków – ani ZUS, ani US nie patrzą pozytywnie na spóźnienia.

Aplikacja inFakt to świetne narzędzie do samodzielnej księgowości, bo możesz się nią zająć w dowolnej chwili, gdy masz czas. Wystarczy tylko dostęp do internetu.

Wady i zalety księgowości online inFakt

Programy są proste w obsłudze, a samodzielności sprzyja obszerny poradnik na stronie inFakt oraz wsparcie księgowe i techniczne od poniedziałku do soboty. Zalety oferty:

  • wersja testowa programu – dzięki niej sprawdzisz, czy się w niej odnajdujesz,
  • plan premium, czyli pełny program do księgowości online, generuje roczne zeznanie podatkowe i wysyła do urzędu,
  • rozbudowana, funkcjonalna aplikacja – wystarczy smartfon, by zajmować się księgowością firmy,
  • przypomnienia o nadchodzących terminach płatności,
  • automatyczne obliczanie podatku po każdej fakturze,
  • informacje o kosztach na przyszły miesiąc,
  • możliwość segregowania faktur.

Program do księgowości w zupełności wystarczy małym firmom, ale jak każda oferta ma też swoje minusy. A wśród nich, dla części przedsiębiorców, może nim być konieczność uregulowania opłaty za rok z góry. Trudno doszukać się innych minusów, chyba jeszcze tylko to, że nie pracują w niedzielę.

Odbierz 10% rabatu na inFakt.pl ▶

Podziel się artykułem:

Firma bez księgowego?

Wypróbuj księgowość on-line Firmino

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.mala-firma.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Pan Wydawca sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-855), przy ul. Wały Piastowskie 1/1508, NIP 5833359472, KRS 0000791050.
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: redakcja@mala-firma.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: dhosting.pl

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że przesyłamy je poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
  4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
  5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Newsletter

  1. W przypadku dokonania zapisu na newsletter Twój adres e-mail oraz imię używane są wyłącznie w celu adresowania do Ciebie korespondencji elektronicznej.
  2. Twoje dane są bezpieczne - Operator nie przekazuje ich innym firmom. Są jednak przetwarzane przez Freshmail Sp. z o.o. na podstawie osobnej umowy.
  3. W sprawie przetwarzania danych osobowych można kontaktować sie z Operatorem pod adresem e-mail: redakcja@mala-firma.pl.
  4. Okres przechowywania Twoich danych jest nieokreślony, ale w każdej chwili możesz się wypisać z newslettera.
  5. Pamiętaj, że masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Na Twoje życzenie Twoje dane mogą również zostać przeniesione do innego podmiotu.
  6. Możesz także wnieść skargę do GIODO, jeśli uznasz, że zasłużyłem ;).
  7. Wiedz też, że w związku z wysyłką newslettera nie występuje profilowanie na podstawie Twoich danych osobowych.

9. Podziękowania

Twoje zaufanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję za korzystanie ze strony Mala-Firma.pl oraz za subskrypcję newslettera.


Polityka cookies

1. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

2. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:Urządzenia mobilne:
Save settings
Cookies settings