wFirma – intuicyjna księgowość online dla samozatrudnionych i małych firm

wFirma to jedna z ciekawszych propozycji księgowości online na rynku. Oferta skierowana jest między innymi do mikro i małych przedsiębiorców. W ofercie mają fakturowanie, księgowość, kadry i płace oraz magazyn. To w bardzo dużym skrócie, bo każde z oferowanych rozwiązań imponuje pod względem funkcjonalności.

wfirma

wFirma bazuje na sztucznej inteligencji, a każdy przedsiębiorca, który korzysta z ich usług może liczyć na wsparcie ekspertów.

W każdym tygodniu ich księgowość wybiera ponad 700 nowych firm. Dlatego sprawdzam, dlaczego wFirma cieszy się takim zainteresowaniem? Ile kosztuje księgowość online?

Program do fakturowania

wFirma oferuje program do fakturowania- to podstawowy program, który możesz rozszerzyć o kolejne moduły. Jego koszt to 19 zł netto za miesiąc. Program jest mocno rozbudowany. Korzystając z niego wystawisz:

  • wszystkie rodzaje faktur (które możesz wystawić w Polsce),
  • faktury we wszystkich walutach (wyszczególnionych w tabeli NBP), automatyczne wyliczenie różnic kursowych oraz VAT,
  • faktury w 9 językach (francuski, angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, norweski, ukraiński, rosyjski),
  • faktury z logo firmy i masz kilka szablonów do wyboru.

Program do fakturowania obejmuje szereg praktycznych funkcji, takich jak: szybkie płatności (Blue Media), sms do kontrahenta informujący o wystawionej fakturze, monitoring kontrahentów, a nawet mini magazyn. System jest zintegrowany z KSeF oraz z większością drukarek fiskalnych, poza tym z Allegro i ze wszystkimi dostawcami sklepów internetowych. A za to wszystko niecałe 20 zł netto miesięcznie.

Księgowość online

Bez księgowości, czyli rozliczeń podatkowych, ZUS i księgowania nie obędzie się żadna działalność. Moduł fakturowanie i moduł księgowość online w wFirma to miesięczny koszt 49 zł netto. Aktualizacje systemu są bezpłatne. Porównując z konkurencją, to cena jest atrakcyjna, zwłaszcza gdy zajrzysz do wnętrza oferty.

W wFirma rozliczasz się albo przez KPiR albo ryczałt. Podobnie jak w module do fakturowania, moduł księgowość posiada CRM. To bardzo praktyczne, a zarazem profesjonalne narzędzie do zarządzania kalendarzem zleceń, a integracja z GUS na bieżąco aktualizuje dane kontrahentów.

Księgowość online wFirma oferuje między innymi:

  • nielimitowany OCR- omijasz błędy związane z ręcznym wprowadzaniem faktur (jest szybciej i wygodniej),
  • generowanie i wysyłkę deklaracji do urzędów wprost z systemu (bez konieczności posiadania elektronicznego podpisu kwalifikowanego),
  • tworzenie raportów dobowych z drukarek fiskalnych, automatyczne księgowanie sprzedaży na koniec miesiąca,
  • weryfikacja kontrahentów pod kątem obecności w bazie długi.info,
  • automatyczne sprawdzanie podanego przez kontrahenta rachunku z rachunkiem widniejącym na białej liście,
  • rozliczanie transakcji międzynarodowych (m.in.: WNT, WDT),
  • szybkie obliczanie i księgowanie różnic kursowych przy transakcjach w obcej walucie.

Księgowość online pomimo wielu funkcji jest bardzo prosta w obsłudze. Obok wymienionych wyżej, warto jeszcze dodać, że system ma integracje z bankowością online.

Praktycznym rozwiązaniem może być asystent księgowy. Szczególnie przydatny na początku prowadzenia działalności. Koszt jest nieco wyższy, bo miesięczna opłata wynosi wówczas 59 zł netto, natomiast otrzymasz przydzielonego asystenta. Odpowie on na wszystkie wątpliwości związane z księgowością.

Przejdź do wFirma.pl ▶

Magazyn

Moduł magazyn to kolejne narzędzie do prowadzenia działalności. Tak jak poprzednie moduły i jego funkcjonalność jest zaskakująca, oczywiście pozytywnie. Koszt trzech modułów to 79 zł netto na miesiąc (fakturowanie, księgowość, magazyn). Sam moduł kosztuje 30 zł netto. Natomiast konieczne jest korzystanie przynajmniej z fakturowania. Wybierając fakturowanie i magazyn, koszt to 49 zł netto.

Usługa magazyn obejmuje między innymi:

  • tworzenie grup cenowych, rabatów,
  • zarządzanie magazynem online,
  • dostęp online do stanów magazynowych,
  • generowanie dokumentów (PZ, PW, RW, WZ, MM),
  • automatyczne przypomnienia o zbliżającej się dacie przydatności towarów,
  • zarządzanie produkcją.

Korzystając z modułu magazyn możesz mieć więcej niż jeden magazyn, główny i pomocnicze. Poza tym co ważne w przypadku sprzedaży internetowej, to integracja wFirma z różnymi dostawcami sklepów internetowych. Natomiast dzięki temu, że system jest zintegrowany z wieloma drukarkami fiskalnymi, otrzymujesz gotowy raport ze sprzedaży online.

Klienci i kontrahenci mają możliwość wykonania szybkiej płatności, za pomocą Blue Media. Co ważne nie są naliczane dodatkowe opłaty z tego tytułu.

Kadry, płace i ubezpieczenia

Małe firmy, zatrudniające pracowników nie muszą szukać innych programów, jeśli decydują się na wFirma. System ma również ten moduł. Jego koszt to 49 zł netto. Z fakturowaniem i księgowością miesięczny koszt to 98 zł netto. Gdy wybierzesz wszystkie 4 moduły, to miesięczne opłaty wyniosą 128 zł netto.

Moduł kadry, płace i ubezpieczenia w intuicyjny sposób prowadzi przez zawiłości związane z zatrudnianiem pracowników. W tym module znajdziesz wszystko, co wiąże się z tym obszarem. Począwszy od procesu rekrutacji (tworzenie ogłoszeń, zarządzanie CV), przez integrację z ZUS, po ewidencję czau pracy.

System umożliwia wykorzystanie gotowych wzorów umów różnego rodzaju, rozliczanie cudzoziemców i prowadzenie akt osobowych w formie elektronicznej.

Przejdź do wFirma.pl ▶

Przetestuj 30 dni bez opłat

wFirma oferuje liczne funkcje, które z pewnością przypadną do gustu przedsiębiorcom lubiącym nowoczesne rozwiązania technologiczne. Obecnie z usług systemu korzysta już ponad 100 tys. firm. System możesz przetestować bez żadnych opłat przez 30 dni.

Wystarczy zarejestrować konto, podając na początek mail i nip firmy oraz ustalając hasło. Możesz skorzystać również z logowania przez Google.

Zalety i wady księgowości online wFirma

Zalety oferty:

  • prosty, intuicyjny system,
  • dla początkujących i dla wymagających przedsiębiorców,
  • niski koszt,
  • nielimitowany OCR,
  • wysyłka deklaracji do urzędów bez posiadania podpisu kwalifikowanego,
  • wsparcie ekspertów,
  • integracja z KSeF,
  • kilka modułów do wyboru- wybierasz i płacisz za to, czego faktycznie potrzebujesz,
  • integracje z Allegro, z dostawcami sklepów internetowych, z e-płatnościami, z bankami, z drukarkami fiskalnymi.

Poza tym wFirma oferuje również kredytowanie faktur (faktoring) oraz windykację. Minusem oferty jest brak aplikacji. Przedsiębiorcy, którzy korzystają ze smartfona, by po części zająć się księgowością z jego użyciem, mogą czuć się rozczarowani. Poza tym  trudno jest doszukać się innych wad, bo system jest bardzo funkcjonalny, innowacyjny, szybki i co ważne tani!

Przejdź do wFirma.pl ▶

Podziel się artykułem:

Firma bez księgowego?

Wypróbuj księgowość on-line Firmino

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.mala-firma.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Pan Wydawca sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-855), przy ul. Wały Piastowskie 1/1508, NIP 5833359472, KRS 0000791050.
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: redakcja@mala-firma.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: dhosting.pl

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że przesyłamy je poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
  4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
  5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Newsletter

  1. W przypadku dokonania zapisu na newsletter Twój adres e-mail oraz imię używane są wyłącznie w celu adresowania do Ciebie korespondencji elektronicznej.
  2. Twoje dane są bezpieczne - Operator nie przekazuje ich innym firmom. Są jednak przetwarzane przez Freshmail Sp. z o.o. na podstawie osobnej umowy.
  3. W sprawie przetwarzania danych osobowych można kontaktować sie z Operatorem pod adresem e-mail: redakcja@mala-firma.pl.
  4. Okres przechowywania Twoich danych jest nieokreślony, ale w każdej chwili możesz się wypisać z newslettera.
  5. Pamiętaj, że masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Na Twoje życzenie Twoje dane mogą również zostać przeniesione do innego podmiotu.
  6. Możesz także wnieść skargę do GIODO, jeśli uznasz, że zasłużyłem ;).
  7. Wiedz też, że w związku z wysyłką newslettera nie występuje profilowanie na podstawie Twoich danych osobowych.

9. Podziękowania

Twoje zaufanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję za korzystanie ze strony Mala-Firma.pl oraz za subskrypcję newslettera.


Polityka cookies

1. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

2. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:Urządzenia mobilne:
Save settings
Cookies settings