News

Aktualności, informacje dla przedsiębiorców

Advertisement

przedsiębiorca

Lato i zima to czas sezonowych biznesów, które dla części przedsiębiorców oznaczają bardzo dobre dochody. Praca kilka miesięcy w roku na swoim ma swoje plusy i minusy. Zaletą są często dobre zyski, wadą zazwyczaj konieczność pracy po kilkanaście godzin na dobę. Sezonowe biznesy to zarówno budki z lodami czy goframi jak i szkółki narciarskie.

Inne przykłady to stragany bądź sklepiki z pamiątkami. Poza tym wraz z rozwojem nowoczesnej technologii, pomysłów na urozmaicenie urlopu turystom przybywa, a za tym pytań: jak rozliczać działalność sezonową? Rejestrować? Nie rejestrować?

Przedsiębiorczyni

Koszty prowadzenia firmy są coraz większe. Na niektórych obszarach prowadzenia biznesu nie warto oszczędzać, ale są też takie, na które można wydawać znacznie mniej niż dotychczas. Jednym z nich jest bankowe konto firmowe.

Czy wiesz, że możesz prowadzić je całkowicie za darmo? To nie wszystko. Jeśli zdecydujesz się teraz na założenie konta firmowego w PKO Banku Polskim, nie tylko nie zapłacisz ani grosza, ale również będziesz mógł wyciągnąć z niego dodatkowe korzyści finansowe. Jakie?

Impreza plenerowa

Każda duża impreza musi poradzić sobie z kwestią sprzedawania biletów swoim gościom. Z podobnym problemem mierzą się też inne budynki związane z rozrywką: od kin, przez baseny po różne parki zabaw.

Dobry system rezerwacji i sprzedaży biletów nie tylko zmniejszy koszty działania takiego punktu, ale również przyciągnie nowych klientów. Sprawdź, jakie są zalety nowoczesnych rozwiązań w tym zakresie.

dokumenty

W Polsce standardy odnośnie do prowadzenia działalności gospodarczej stale się zmieniają. Dotyczy to zarówno małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców.

Co jednak zrobić w sytuacji, kiedy gromadzona dokumentacja w formie papierowej generuje problemy z segregacją? Możesz zdecydować się na digitalizację dokumentów.

e-commerce

W dzisiejszym dynamicznym świecie handlu elektronicznego (e-commerce), skuteczne zarządzanie logistyką i dostawą jest niezwykle istotne dla osiągnięcia sukcesu. Jednym z kluczowych elementów tego procesu jest cut-off time, czyli czas graniczny, do którego klienci muszą złożyć zamówienia, aby zostały one przetworzone i wysłane jeszcze tego samego dnia.

Cut-off time ma istotne znaczenie w e-commerce i może przynieść wiele przewag konkurencyjnych dla sklepów internetowych. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu pojęciu i omówimy, jakie korzyści może przynieść.

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.