TeleCube na Ekomersach

Od 6 lat, pod koniec roku, branża e-commerce niezmiennie ekscytuje się zmaganiami w konkursie EKOMERSY. Plebiscyt ten ma na celu wyróżnienie usług, produktów i osób, które przyczyniają się do rozwoju polskiego rynku handlu elektronicznego.

Konkurs EKOMERSY jest realizowany przez Infoguru sp. z o.o. we współpracy z Fundacją Polak 2.0. Fundacja Polak 2.0 jest również organizatorem Targów eHandlu, Kongresu eHandlu oraz Kongresu Mobilnego, a jednym z głównych jej celów jest wspieranie rozwoju branży handlu online w Polsce i za granicą.  Laureatami Ekomersów byli m.in. Brand24, Izba Gospodarki Elektronicznej czy Rafał Brzoska.

 

O tegoroczne statuetki Ekomersa, w 19 kategoriach, ubiega się blisko 200 firm. Konkurs jest podzielony na 2 główne etapy. W pierwszym z nich głosują Internauci. To głosowanie odbywa się na stronie Organizatora, w dniach od 15 do 22 listopada br. Do następnego etapu przechodzi maksymalnie 60% uczestników w każdej z kategorii, którzy otrzymają największą liczbę głosów. W kolejnych etapie do głosu już dochodzi Jury. Jury składa się z 18 ekspertów, związanych oczywiście z rynkiem e-commerce. Jury przydziela swoje punkty, które są sumowane z wynikami głosowania Internatów. Ostateczne ogłoszenie wyników, czyli trójki najlepszych w każdej kategorii, odbywa się na uroczystej gali, która w tym roku będzie miała miejsce 29 listopada.

Jedną z usług kandydujących, do zdobycia głównej nagrody jest wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl. Ubiega się ona o zwycięstwo w dwóch kategoriach tj. „Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową” oraz „Rozwiązanie wspierające obsługę Klienta”.

Warto w tym miejscu powiedzieć, że marka TeleCube.pl jest obecna na polskim rynku zaledwie od końca 2014 roku, a już stała się jedną z wiodących w telefonii internetowej (VoIP), notującą z roku na rok, znaczne przyrosty, tak w kwestiach finansowych, jak i liczby Klientów.

Jej wyróżnikiem są przede wszystkim dobra jakość, szeroki wachlarz funkcjonalności/produktów (oprócz wirtualnej centrali, również m.in. telekonferencje, nagrywanie rozmów, polskie i zagraniczne numery telefoniczne z blisko 50 krajów czy też fax internetowy) oraz bardzo rozbudowany, ale niezwykle intuicyjny panel Klienta, z innowacyjnym ale prostym w obsłudze narzędziem do samodzielnego tworzenia schematów centrali.

Aby poznać bliżej kandydata do miana Ekomersa 2017, sugerujemy odwiedzić jego stronę internetową, a nawet przetestować usługę wirtualnej centrali, zwłaszcza, że można to zrobić bezpłatnie i bez zobowiązań przez 14 dni. W celu zasięgnięcia dodatkowych informacji odnośnie usługi i możliwości skorzystania z okresu testowego, prosimy o kontakt pod numerem: 22 1131415.

Warto zagłosować na TeleCube, także z tego względu, że przygotowali bardzo fajny filmik na okazję Ekomersów, a dodatkowo zobowiązali się, w przypadku zwycięstwa, nagrać kolejny, o tym… jak tańczą Salsę :).

 

Celem oddania głosu na TeleCube, w kategorii „Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową” należy przejść na poniższą stronę, a następnie (będąc zalogowanym na Facebooku) kliknąć w przycisk „Głosuj”.

https://2017.ekomersy.pl/voting/63685 (aby zagłosować na TeleCube, w kategorii, „Rozwiązanie wspierające obsługę Klienta” należy wybrać ten sam adres, ale z inną końcówką tj. 60981)

 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna