Prowadzisz sklep z odzieżą do biegania? A może zajmujesz się sprzedażą poradników o tematyce finansowej? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, potrzebujesz skutecznych metod dotarcia do swoich klientów. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, podpowiadamy Ci 4 sposoby, jak skutecznie promować swój sklep internetowy.

1: Baner na portalu tematycznym

Atrakcyjny pod względem graficznym, umieszczony w doskonale widocznym miejscu, o jasnej i czytelnej treści – tak przygotowany materiał reklamowy pozwala dotrzeć do właściwej grupy odbiorców. Warunkiem jest oczywiście trafne dobranie miejsca wyświetlania reklamy naszego sklepu online.

2: Artykuł sponsorowany na blogu

Tekst napisany językiem korzyści, w umiejętny sposób eksponujący zalety płynące z użytkowania produktu bądź skorzystania z usługi, potrafi rozbudzić chęć nabycia towaru i skutecznie przekonać do zakupów.

3: Recenzja produktu na kanale YouTube

To coraz chętniej stosowana metoda, która jest realizowana najczęściej przy udziale blogera/influencera, czyli osoby ważnej dla naszych potencjalnych odbiorców. Społeczność YouTube’a rządzi się swoimi prawami, gdzie więcej może ten, z którym użytkownicy bardziej się liczą. Opinia internetowego guru przedstawiającego zalety naszego produktu ma duży wpływ na osiągane przez nas wyniki sprzedażowe.

4: Konkurs w mediach społecznościowych

Kolejne, bardzo dobre miejsce do promocji produktów lub usług. Social media rozbudzają wyobraźnię nie tylko bardzo młodych osób. Coraz chętniej w świat Facebooka czy Instagrama zagłębiają się osoby dojrzałe, mające zwykle większą siłę nabywczą aniżeli ucząca się młodzież. Dlatego też nie wolno tych kanałów reklamy bagatelizować i zaniedbywać.

 

W jaki sposób zorganizować strategię reklamową w wyżej wymienionych kanałach?

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z ogromną liczbą obowiązków, m.in. z pracami bezpośrednio przy pakowaniu, nadawaniu i odbieraniu przesyłek,  ale również aktualizacją danych, zdjęć i dostępności produktów na stronie i w mediach społecznościowych. Czynności te pochłaniają bardzo dużo czasu. W gorączce codziennych obowiązków, trudno zadbać o znalezienie odpowiednich partnerów do promowania naszego biznesu, którzy są profesjonalistami.

Naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców sprzedających w sieci wychodzą specjaliści z LeadsMansion, którzy reprezentują rozwijającą się również w Polsce dziedzinę, jaką jest marketing afiliacyjny (efektywnościowy).

Najważniejsze powody, dla których warto przystąpić do sieci afiliacyjnej:

  • przesyłanie danych w czasie rzeczywistym – reklamodawca ma dostęp do najbardziej aktualnych wskazań
    • płatność tylko za efekty – właściciel sklepu online inwestuje tylko w pewne leady, czyli dane kontaktowe do klientów potencjalnie zainteresowanych jego ofertą; pozwala to zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze, a reklamę uczynić bardziej efektywną i wydajną
    • wysoka jakość leadów – sprawdzona przez specjalistów czuwających nad projektem
  • przejrzyste i dogodne formy rozliczenia
  • efektywne kampanie – partner afiliacyjny oferuje wyłącznie nowoczesne i – co ważne – skuteczne metody promowania sklepów internetowych
  • bogata baza afiliantów – reklamodawca otrzymuje dostęp do wielu wartościowych podmiotów, takich jak właściciele serwisów, blogów czy domy mediowe
  • pełne wsparcie techniczne – eksperci służą wsparciem zawsze wtedy, gdy zajdzie taka potrzeba

Warto dodać, że LeadsMansion jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej, należącej do DFEX INVESTMENTS.

Podsumowując: powyższe sposoby promocji sklepu w sieci pozwolą zaprezentować się większej liczbie użytkowników, dotrzeć do zupełnie nowych klientów i przekonać do dokonania zakupów tych, którzy do tej pory się wahali.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Księgowość online

Partner portalu: PKO BP

Bank PKO

Najlepsze dla firmy

konto firmowe

księgowość online

programy do fakturowania

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.