Santander: Konto Firmowe Godne Polecenia – analiza konta

Santander stawia na pełną obsługę internetową najmniejszych przedsiębiorców, dzięki czemu faktycznie mogą skupić się na tym co ważne, czyli pracy. Konto Godne Polecenia w promocji założysz online, w zasadzie w przypadku tego konta to główna droga.

Telefonia VOID dla firm

W Santander dużą część oferty stanowią e-usługi, których jest cały wachlarz. Raczej żaden mały przedsiębiorca nie będzie narzekał na ofertę dla JDG. Śmiało można powiedzieć, że w ofercie tego banku jest wszystko, czego potrzebuje mikroprzedsiębiorca. Jest leasing, jest windykacja, są pożyczki różnego rodzaju, a dopełnieniem jest aplikacja mobilna.

Obecnie Konto Firmowe Godne Polecenia w promocji to jedna z najatrakcyjniejszych propozycji wśród kont firmowych dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Warunki oferty nie są ograniczone czasowo. Przedsiębiorca wszystkie podstawowe usługi, jak prowadzenie rachunku, przelewy eliksir w PLN (również do ZUS i US) oraz 10 przelewów natychmiastowych w ciągu miesiąca ma za darmo. Nie musi się martwić, że za kilka bądź kilkanaście miesięcy wskoczy w standardowy cennik- co jest bardzo dużą zaletą oferty!

Przy wyrażeniu i utrzymaniu zgód marketingowych można wypłacać gotówkę z bankomatów w Polsce i na świecie bez kosztów. Pod takim warunkiem bezpłatne jest również użytkowanie karty debetowej.

Warto wziąć je pod uwagę, jeśli szukasz darmowego konta firmowego, pamiętając, że czas na jego założenie upływa z końcem marca 2024 roku.

Do kogo skierowana jest promocja?

Z oferty mogą skorzystać osoby fizyczne, prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Do otwarcia rachunku potrzebny jest dokument tożsamości, REGON bądź NIP.

Za co przedsiębiorcy nie płacą z Kontem Godnym Polecenia?

W skrócie:

  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta,
  • 0 zł za internetowe przelewy krajowe,
  • 0 zł za 10 pierwszych w miesiącu przelewów natychmiastowych,
  • 0 zł za przelewy w formie polecenia wypłaty w EUR,
  • 0 zł za realizację poleceń zapłaty i zleceń stałych,
  • 0 zł za przelewy do ZUS i Urzędu Skarbowego.

Dodatkowo, po wyrażeniu zgód marketingowych za 0 zł:

  • karta debetowa,
  • wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie.

Premia do 2400 zł – jakie warunki?

Posiadacze rachunków na warunkach promocyjnych mogą otrzymać premię i bonusy.

  • Zwrot do 3% transakcji bezgotówkowych, maksymalnie miesięcznie do 200 zł, przez sześć miesięcy. Premia może wynieść 1200 zł. Warunkiem otrzymania zwrotu jest przelew do ZUS do 20. dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym wykonasz transakcje bezgotówkowe. Konieczne wyrażenie zgód marketingowych.
  • Premia 300 zł za wzięcie kredytu w ciągu 6 miesięcy od otwarcia rachunku w ramach promocji. Warunkiem wypłaty jest utrzymanie umowy w momencie wypłaty premii. Konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych oraz miesięczne przelewy do ZUS do miesiąca następującego po miesiącu, w którym zawarta zostanie umowa o kredyt.
  • 300 zł za podpisanie umowy o leasing bądź pożyczkę leasingową (na kwotę min. 10 tys. zł) do 6 miesięcy od otwarcia rachunku. Warunkiem otrzymania premii jest wykonanie przelewów do ZUS na kwotę minimum 200 zł przynajmniej do miesiąca następującego po miesiącu, w którym podpisano umowę o leasing. Ostatnim warunkiem jest akceptacja zgód marketingowych.
  • 300 zł za podpisanie umowy o terminal płatniczy w ciągu 6 miesięcy od podpisania umowy o rachunek. Warunkiem wypłaty premii jest wykazanie obrotu na terminalu w kwocie 1000 zł przynajmniej w ciągu jednego miesiąca (czas na to pół roku). Należy również wykonywać przelewy do ZUS przynajmniej do miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostanie spełniony warunek obrotu. Konieczne wyrażenie zgód marketingowych.
  • 300 zł za korzystanie z usług eKsięgowości – możliwość wyboru dowolnego pakietu. Warunkiem wypłaty premii są przelewy do ZUS do miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiona została usługa. eKsięgowość należy połączyć z kontem Godnym Polecenia, a usługę należy utrzymać przynajmniej do czasu wypłaty premii.

Zakładając Konto Godne Polecenia w promocji można otrzymać nawet 2400 zł.

Przejdź na stronę banku ▶

Mobilny portfel

Wraz z kontem klient otrzymuje dostęp do Santander Mobile, aplikacji, którą wystarczy ściągnąć z AppStore bądź Google Play. A opcji płatności mobilnych jest naprawdę dużo:

  • Blikiem,
  • Google Pay, Apple Pay,
  • płatność zegarkiem- Garmin Pay, Fitbit Pay.

Kolejna propozycja to cyfrowy portfel Masterpass, który mieści 10 kart płatniczych i wygodnie płacisz w sklepach internetowych akceptujących Masterpass. Dla klientów prowadzących jednoosobową działalność, korzystnym rozwiązaniem jest Santander Open. W aplikacji dodasz konta z innych banków, co zdecydowanie ułatwia kontrolę.

Mini Firma – zarządzenie finansami firmy w bankowości elektronicznej

Jedynym ograniczeniem dla mikroprzedsiębiorców, co do możliwości korzystania z Mini Firmy, jest dzienny limit transakcji. Kwota ta nie może przekroczyć 1 mln zł. Jakie korzyści niesie Mini Firma?

  • eKsięgowość dla jednoosobowych działalności.
  • Dostęp 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu do finansów firmy.
  • Przelewy24.
  • Produkty na klik.
  • Alerty24 – sygnały o czynnościach podejmowanych na koncie.
  • Możliwość otwarcia lokaty.
  • Kantor.
  • Indywidualne warunki.
  • Doradcy dostępni przez internet.

Jedynym ograniczeniem dla mikroprzedsiębiorców, co do możliwości korzystania z Mini Firmy, jest dzienny limit transakcji. Kwota ta nie może przekroczyć 1 mln zł.

Przejdź na stronę banku ▶

Księgowość online – Santander i inFakt połączyły siły

Jeśli już samodzielnie rozliczasz działalność korzystając z inFakt, to możesz zintegrować konto z nowym rachunkiem firmowym otwartym w banku Santander. Po zalogowaniu do Mini Firma, wystarczy wybrać zakładkę eKsięgowość, by je połączyć. Podobnie tworzy się konto w inFakt, gdy jeszcze nie korzystasz z ich usług. Pierwszym krokiem jest podpisanie umowy o otwarcie rachunku, a później uruchomienie dostępu do Mini Firmy i wejście w eKsięgowość.

inFakt oferuje rozbudowane narzędzia do samodzielnego rozliczania działalności gospodarczej. Jest też opcja zlecenia prowadzenia księgowości. Ogólnie do wyboru są trzy pakiety (podane ceny netto):

Plan Podstawowy od 5 zł za miesiąc. Umożliwia wystawianie faktur i dodawanie kosztów, a także prowadzenie księgowości i wysyłkę deklaracji oraz JPK.

Plan Optymalny od 15 zł za miesiąc. Obejmuje to, co w poprzednim pakiecie oraz możliwość płatności podatków, kosztów, ZUS wprost z aplikacji. Poza tym dostęp do salda bankowego z inFaktu i szybkie płatności na Twoich fakturach.

Plan Premium od 25 zł netto miesięcznie. Obejmuje to, co znajduje się w poprzednich pakietach i automatyczne oznaczanie faktur, podatków, kosztów jako zapłacone, automatyczne rozczytywanie faktur i wsparcie księgowego.

Faktury wystawisz korzystając z aplikacji mobilnej, wszystkie dokumenty masz w jednym miejscu. A dodatkową zaletą jest połączenie rachunku z księgowością, dzięki czemu łatwiej i szybciej prowadzi się księgowość i kontroluje płatności.

Dodatkowe usługi w ramach konta firmowego

  • Terminal w telefonie, do 24 miesięcy bez abonamentu.
  • Wymiana walut przez aplikację mobilną.
  • Leasing, najem, pożyczka na auto, a nawet platforma internetowa z ofertami samochodów.

Obecnie Santander pomaga w otrzymaniu wsparcia finansowego na panele fotowoltaiczne.

Przejdź na stronę banku ▶

Podziel się artykułem:

Firma bez księgowego?

Wypróbuj księgowość on-line Firmino

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.mala-firma.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Pan Wydawca sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-855), przy ul. Wały Piastowskie 1/1508, NIP 5833359472, KRS 0000791050.
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: redakcja@mala-firma.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: dhosting.pl

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że przesyłamy je poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
  4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
  5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Newsletter

  1. W przypadku dokonania zapisu na newsletter Twój adres e-mail oraz imię używane są wyłącznie w celu adresowania do Ciebie korespondencji elektronicznej.
  2. Twoje dane są bezpieczne - Operator nie przekazuje ich innym firmom. Są jednak przetwarzane przez Freshmail Sp. z o.o. na podstawie osobnej umowy.
  3. W sprawie przetwarzania danych osobowych można kontaktować sie z Operatorem pod adresem e-mail: redakcja@mala-firma.pl.
  4. Okres przechowywania Twoich danych jest nieokreślony, ale w każdej chwili możesz się wypisać z newslettera.
  5. Pamiętaj, że masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Na Twoje życzenie Twoje dane mogą również zostać przeniesione do innego podmiotu.
  6. Możesz także wnieść skargę do GIODO, jeśli uznasz, że zasłużyłem ;).
  7. Wiedz też, że w związku z wysyłką newslettera nie występuje profilowanie na podstawie Twoich danych osobowych.

9. Podziękowania

Twoje zaufanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję za korzystanie ze strony Mala-Firma.pl oraz za subskrypcję newslettera.


Polityka cookies

1. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

2. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:Urządzenia mobilne:
Save settings
Cookies settings