360 Księgowość – nawet do 3 miesięcy bez opłat w najbogatszej wersji

360 Księgowość jest platformą online służącą do szeroko pojętej księgowości, bo jest tu i KPiR, i ryczałt, i między innymi magazyn oraz integracje z programami zewnętrznymi, na przykład do kadr i płac. Bez konieczności instalowania oprogramowania, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa – na poziomie bankowym.

360 Księgowość

W ramach jednej licencji prowadzisz księgowość dwóch firm, a każda kolejna to tylko 6 zł netto więcej. Księgowość online pod taką postacią zdecydowanie ułatwia i przyspiesza pracę.

Do wyboru jest kilka pakietów, które posiadają liczne funkcje. Poza tym nawet przez pół roku można korzystać w pełni z funkcjonalności programu bez żadnych opłat! Zatem przyjrzyj się bliżej ich ofercie, bo warto.

Dla kogo 360 Księgowość online?

Oferta platformy skierowana jest do małych i średnich firm. Dla jednoosobowych działalności rozliczających się na podstawie KPiR oraz dla tych, którzy są na ryczałcie. Poza tym z funkcjonalnej pełnej księgowości korzystają spółki z o.o.
Księgowość w chmurze to duża wygoda:

  • dostęp do dokumentów i finansów gdziekolwiek jesteś, wystarczy dostęp do internetu
  • szybki dostęp do rozliczeń w przypadku kontroli z US, poza tym jest opcja przyznania dostępu do wglądu,
  • żaden dokument się nie zgubi – wszystkie są w jednym miejscu.

360 Księgowość w liczbach to 30 lat doświadczenia i blisko 100 tys. firm obsługiwanych w maju 2022 roku. Licencja nabywana jest każdego miesiąca, stąd statystyki odnoszą się do takiego okresu, ale pokazują, że z tej platformy korzysta niemało firm.
Prosty program w chmurze, dla początkujących i księgowych

Zanim o ofercie 360 Księgowość, nieco o zaletach korzystania z tej platformy. Po pierwsze, jest to bardzo proste i intuicyjne narzędzie do prowadzenia księgowości. Również dla JDG, które dopiero startują i osób, które kompletnie nie są zaznajomione z rozliczeniami, podatkami, ZUS-em itd. Program jest prosty w obsłudze i liczy wiele za Ciebie. Kolejną zaletą jest możliwość pracy z dowolnego miejsca. Wystarczy mieć przy sobie laptop i dostęp do internetu, by księgować i rozliczać, wysyłać faktury do klientów i rozliczenia do skarbówki. Świetną opcją jest udzielenie dostępu współpracownikowi – w ograniczonym zakresie bądź w pełnym (Pakiet PRO).

Z 360 Księgowość prowadzisz rozliczenia nie jednej, nie dwóch, ale tylu firm ile chcesz. Dwie pierwsze są w ramach podstawowej licencji, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by zrealizować marzenia o kolejnym biznesie. To też dobra opcja dla małych biur księgowych, które poszukują rozbudowanego, funkcjonalnego programu, a przy tym takiego, który nie będzie słono kosztował przy rozliczaniu dużej liczby firm. Każda kolejna firma od trzeciej począwszy, to koszt 6 zł netto. Do tego dolicz 23% VAT, ale i tak jest to bardzo dobra oferta na rynku, zwłaszcza patrząc pod kątem funkcjonalności tego oprogramowania w chmurze.

Pakiety

Do wyboru są trzy pakiety – bez względu na to, czy jesteś na KPiR, ryczałcie czy potrzebujesz pełnej księgowości. Ogólnie dzielą się one na:

  • KPiR + Ryczałt
  • Pełna Księgowość,
  • Wszystkie Typy Księgowości.

Wśród nich do wyboru są pakiety: Free (darmowy), Standard i PRO.

KPiR + Ryczałt Free

Za darmo otrzymujesz dostęp do funkcjonalnego oprogramowania przez 3 miesiące. Tym, co może skrócić ten okres, są limity dokumentów. Bez kosztów korzystasz z dostępu do funkcjonalności programu PRO (najbardziej rozbudowanego) do momentu dodania 100 faktur sprzedażowych i 100 faktur zakupowych. To świetny sposób na przetestowanie 360 Księgowość i przede wszystkim idealna opcja dla małych działalności, które wystawiają kilka faktur w miesiącu. Dzięki temu sporo zaoszczędzisz, a przy tym korzystasz z rozbudowanego narzędzia do księgowości online.

KPiR + Ryczałt Standard

To pakiet, który spokojnie wystarcza małym i średnim przedsiębiorcom (JDG, KPiR, ryczałt). Od 1 lipca miesięczna opłata za pakiet wynosi 49 zł/netto. W ramach tej licencji prowadzisz nieograniczoną liczbę firm (od trzeciej dodatkowa opłata) i korzystasz z bogatego programu do ich rozliczania. Nie ma limitów wprowadzanych dokumentów. Pakiet obejmuje sprzedaż, zakupy, 1 magazyn, środki trwałe, centra kosztów, projekty, płatności (bank, kasa). To tak w dużym skrócie, bo platforma jest bardzo funkcjonalnym narzędziem do prowadzenia księgowości w chmurze.

W tej licencji rozliczysz ZUS i PIT przedsiębiorcy, VAT, VAT UE, JPK na żądanie. Wyślesz do urzędów deklaracje, za pomocą danych autoryzujących lub podpisu elektronicznego. Poza tym obejmuje ona bezpłatne aktualizacje, wsparcie różnymi kanałami, integrację między innymi z bazą GUS.

KPiR + Ryczałt PRO

Ta licencja to propozycja dla bardziej wymagających małych i średnich firm. Pakiet PRO od lipca to koszt 59 zł/netto. Jeśli chcesz wykupić dostęp dla kolejnego użytkownika to jest to koszt 69 zł/netto. Pakiet PRO zawiera wszystkie funkcje pakietu Standard. Poza tym: faktury zbiorcze, rabaty, cenniki, masową wysyłkę faktur, automatyczne naliczanie odsetek, moduł produkcji, oferty/zaliczki/pro formy, rundę zatwierdzającą – akceptujesz dokumenty zakupowe (albo zlecasz to zadanie), czyli masz pełną kontrolę. W odróżnieniu od pakietu Standard, w PRO możesz mieć kilka magazynów.

W tym pakiecie dostępne są również integracje API, przydatne szczególnie sklepom internetowym. Kolejna ważna opcja to udzielenie pełnego dostępu współpracownikowi. Prawa dostępu możesz definiować. Bardzo dobrze się to sprawdza, gdy zlecasz zajęcie się księgowością osobie trzeciej bądź też od czasu do czasu przekazujesz część obowiązków.

Pełna Księgowość i Wszystkie Typy Księgowości, czyli Pakiet Biuro

Pełna Księgowość to optymalne rozwiązanie dla spółek, małych i średnich. Tu również masz do wyboru trzy pakiety, łącznie z darmowym.

Pakiet Biuro to idealne rozwiązanie do prowadzenia różnych biznesów na jednej platformie. Jeśli jedną firmę rozliczasz KPiR, kolejna to spółka, a jeszcze inna jest na ryczałcie, to w tym pakiecie jednym logowaniem przełączasz się wygodnie między nimi.

Partnerzy księgowości w chmurze – realnie szybsze działania

360 Księgowość współpracuje z licznymi partnerami. Dzięki temu różne procesy, które mają miejsce w firmie odbywają się szybciej. Pewnie zastanawiasz się jak? Kilka przykładów: Przelewy24 to szybka płatność online, Brutto.pl to dostęp do pieniędzy z wystawionych faktur, nim kontrahent zapłaci, ITCell to kadry i płace w chmurze, CostPocket zaś to OCR faktur zakupu, z którego skorzystasz mobilnie. Współpraca z partnerami służy automatyzacji wielu procesów, czyli zaoszczędzony czas możesz poświęcić na coś innego.

Wypróbuj za darmo

W przypadku ofert za 0 zł często poszukiwane są haczyki. W tej ofercie ich nie znajdziesz, zasady korzystania z darmowego pakietu są jasne. Już teraz możesz zacząć rozliczać firmę dzięki 360 Księgowość bez kosztów. Przez 3 miesiące nie poniesiesz żadnych opłat. Chyba że przekroczysz limity, wspomniane w pakiecie darmowym. Natomiast wówczas już zdecydujesz, czy taka forma księgowości w chmurze jest tym czego szukasz.

Bardzo dużą zaletą 360 Księgowość jest dostęp do pełnej funkcjonalności w darmowym pakiecie – otrzymujesz wszystko to co oferuje pakiet PRO (najbardziej rozbudowany). Możesz przetestować dosłownie wszystko. Dzięki temu nie kupujesz kota w worku, a przetestowany produkt.

Promocje i bezpłatne materiały księgowe

Oprócz darmowego testowania, są też promocje. Obecnie, jeśli do końca czerwca wykupisz pierwszą licencję, to księgujesz za 5 zł/netto do końca sierpnia 2022 r. Poza tym 360 Księgowość to baza wiedzy dla każdego, kto sam się rozlicza, kto innych rozlicza, dla mających wątpliwości i pytania. Na platformie YouTube znajdziesz filmy, przykładowo jak zacząć się rozliczać online. Warto też zaglądać do zakładki aktualności.

Podsumowując, 360 Księgowość jest odpowiedzią na potrzeby większości małych i średnich firm. Program jest prosty w obsłudze, a zarazem bardzo funkcjonalny. Co ważne, koszty przy tak rozbudowanych modułach są niskie.

Zobacz ranking księgowości online ▶

Podziel się artykułem:

Firma bez księgowego?

Wypróbuj księgowość on-line Firmino

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.mala-firma.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Pan Wydawca sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-855), przy ul. Wały Piastowskie 1/1508, NIP 5833359472, KRS 0000791050.
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: redakcja@mala-firma.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: dhosting.pl

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że przesyłamy je poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
  4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
  5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Newsletter

  1. W przypadku dokonania zapisu na newsletter Twój adres e-mail oraz imię używane są wyłącznie w celu adresowania do Ciebie korespondencji elektronicznej.
  2. Twoje dane są bezpieczne - Operator nie przekazuje ich innym firmom. Są jednak przetwarzane przez Freshmail Sp. z o.o. na podstawie osobnej umowy.
  3. W sprawie przetwarzania danych osobowych można kontaktować sie z Operatorem pod adresem e-mail: redakcja@mala-firma.pl.
  4. Okres przechowywania Twoich danych jest nieokreślony, ale w każdej chwili możesz się wypisać z newslettera.
  5. Pamiętaj, że masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Na Twoje życzenie Twoje dane mogą również zostać przeniesione do innego podmiotu.
  6. Możesz także wnieść skargę do GIODO, jeśli uznasz, że zasłużyłem ;).
  7. Wiedz też, że w związku z wysyłką newslettera nie występuje profilowanie na podstawie Twoich danych osobowych.

9. Podziękowania

Twoje zaufanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję za korzystanie ze strony Mala-Firma.pl oraz za subskrypcję newslettera.


Polityka cookies

1. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

2. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:Urządzenia mobilne:
Save settings
Cookies settings