SzybkaFaktura.pl to pełna samodzielna księgowość, do wypróbowania za darmo przez dni 45 dni

SzybkaFaktura.pl to propozycja samodzielnej księgowości przez internet dla JDG oraz małych firm, rozliczających się na podstawie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. Dlaczego warto wziąć ich pod uwagę? Rozbudowane moduły, prosta obsługa, funkcjonalność, wsparcie konsultantów – to kilka argumentów. A jakie miesięczne koszty generuje księgowość online z Szybka Faktura?

Szybka faktura

Co w ofercie Szybka Faktura?

Pakiety to pierwsza zakładka na stronie Szybka Faktura, którą warto odwiedzić, gdy zamierzasz rozliczać się samodzielnie. Do wyboru są trzy pakiety:

  • Pakiet Starter – 7,99 zł miesięcznie.
  • Pakiet Pro – 9,99 zł miesięcznie.
  • Pakiet Turbo+ – 14,99 zł miesięcznie.

Pozostałe moduły: samodzielna księgowość, magazyn, kadry są w cenie 9,99 zł/miesiąc za każdy.

Pakiety do fakturowania

Dla mało wymagających i bardzo wymagających. Dla małych i większych. Dla tradycjonalistów i lubiących nowoczesne szybkie rozwiązania.

Pakiet Starter

Pakiet Starter skierowany jest, jak określa to Szybka Faktura, do mało wymagających. Liczba osób, które mogą z niego korzystać to jedna, czyli tylko przedsiębiorca. I tylko trzy faktury na miesiąc.

Natomiast w ramach pakietu między innymi:

  • wszystkie dokumenty sprzedażowe,
  • baza kontrahentów- możliwość importu,
  • koszty,
  • faktury w innych walutach,
  • kilka rachunków bankowych na fakturze,
  • baza asortymentu,
  • finansowanie faktur,
  • aktualizacje systemu.

Program jest intuicyjny, a do wystawienia faktury wystarczy wpisać NIP kontrahenta, by ściągnąć dane z GUS. Fakturę wystawisz w 21 sekund (taka informacja widnieje na stronie), a nawet szybciej, gdy jest cykliczna. Niestety OCR w tym pakiecie jest dodatkowo płatne, podobnie jak zlecenie wysyłki faktur pocztą.

Zobacz ranking księgowości online ▶

Pakiet Pro

To wszystkie funkcje z wcześniejszego pakietu. Dostęp dla pięciu użytkowników, nielimitowane faktury z własnym logo i weryfikacja rachunku na białej liście. Poza tym:

  • jednolity plik kontrolny JPK_FA
  • opcja eksportu dokumentów do różnych plików,
  • faktury w kilku językach (PL, EN, DE, FR),
  • przypomnienia o płatnościach dla kontrahentów,
  • OCR – do pięciu dokumentów.

Jest to najpopularniejszy z pakietów do fakturowania.

Pakiet Turbo+

Liczba użytkowników oraz liczba faktur są nielimitowane. Ten pakiet nie bez powodu nazywa się Turbo- oszczędzasz z nim 30% czasu. Posiada wszystkie funkcje dwóch wcześniejszych, a poza tym między innymi:

  • szybkie przeniesienie danych do programu księgowego,
  • system przypomnień o płatnościach dla kontrahentów- zarówno przed płatnością jak i po terminie,
  • wezwania do zapłaty,
  • OCR do 10 dokumentów,
  • faktury masowe, szybkie cykliczne tworzenie faktur.

Zarządzaniem magazynem

Oferta programu do zarządzania magazynem skierowana jest do małych i średnich firm, które zajmują się handlem. Aby wybrać program do magazynu, konieczny jest pakiet do fakturowania. Dlatego w pierwszej kolejności wybierz go, a później dodatkowe moduły. Już na początku jest możliwość importowania listy towarów. Korzystając z Magazynu Szybka Faktura, stworzysz bazę i kontrahentów, i towarów. Wystawisz wszystkie niezbędne dokumenty związane z magazynem. Mało tego, inteligentny system sam automatycznie wystawia dokumenty magazynowe.
Częstym i głównym problemem młodych przedsiębiorców, prowadzących przykładowo sklep internetowy, jest inwentaryzacja. Szybka Faktura ułatwia jej wykonanie. Do wyboru są trzy rodzaje inwentaryzacji. Nad każdym rodzajem widnieje krótki opis. Następnie do wyboru mamy trzy arkusze: pusty, z wszystkimi towarami, z towarami, które są na stanie. Po zakończeniu, automatycznie generowany jest dokument inwentaryzacyjny.

Program, podobnie jak faktury, jest prosty w obsłudze, w związku z czym poradzą sobie z nim również młodzi przedsiębiorcy, startujący z biznesem.

Księgowość

To moduł do samodzielnej księgowości online. A w nim:

  • KPiR,
  • ryczałt ewidencjonowany,
  • deklaracje ZUS, podatkowe,
  • możliwy eksport do programów księgowych, np. Optima, Symfonia,
  • rejestry VAT.

Tego typu program spokojnie wystarczy mikro i małym firmom do prowadzenia księgowości. A patrząc na cenę, jest to konkurencyjna oferta. I spore oszczędności w porównaniu z biurem księgowym. Faktem jest, że konieczne jest znalezienie czasu na rozliczanie firmy, ale Szybka Faktura ułatwia sprawę, dzięki prostym narzędziom.

Kadry

Kolejny moduł do wyboru to kadry, a w nim wszystkie najważniejsze elementy związane z zatrudnianiem pracowników. W tym:

  • rejestr osób zatrudnionych,
  • generowanie umów,
  • rozliczanie czasu pracy,
  • lista płac.

Zobacz ranking księgowości online ▶

Bez kosztów przez 45 dni

To opcja zarówno dla młodych przedsiębiorców jak i tych doświadczonych, poszukujących nowych, kompleksowych rozwiązań do samodzielnego prowadzenia księgowości. Przez 45 dni możesz korzystać za darmo z:

  • wystawiania faktur, rejestrowania kosztów,
  • magazynu,
  • księgowości.

Rejestracja jest bezpłatna i możesz zalogować się przez konto Google. Poza tym, decydując się na jeden z trzech pakietów do fakturowania trzy miesiące gratis.

Aplikacja mobilna

Dostępna na Android i IOS. Ze względu na to, że jest to nowa wersja aplikacji, zaktualizowana w październiku 2020 roku, nie ma wielu ocen i opinii. Zatem trudno ocenić jej funkcjonalność i przydatność na co dzień.

Obok kokpitu do dyspozycji mamy dokumenty i magazyn. Aplikacja służy głównie do wystawiania faktur i OCR- dzięki temu wprowadzisz dokument bez wpisywania danych. Przy wystawianiu faktury kontrahent zostanie zapamiętany i trafi do bazy. Fakturę zapiszesz w postaci PDF oraz wyślesz na mail klienta. Nie ma tu pełnej księgowości, zatem aplikacja jest jedynie wsparciem.

Plus dla Szybka Faktura za zakładkę Pomoc

Portal na pierwszy rzut oka wygląda na ubogi, kilka podstawowych informacji, a u góry do wyboru kilka zakładek. Jednym słowem minimalistycznie, ale niech to nikogo nie zmyli, bo Szybka Faktura to prawdziwa skarbnica wiedzy dla młodych przedsiębiorców. I tych doświadczonych również. Jeśli masz wątpliwości, pytania, czegoś nie wiesz, wejdź w zakładkę Pomoc. Szczegółowo opisane są różne aspekty związane z samym programem do księgowania, ale też znajdziesz aktualności- przydatne dla przedsiębiorców zmiany w prawie, w stawkach itd. Bardzo dobrze opisane różne kwestie, także wprowadzenie w moduły. I nie tylko opisane, bo przedstawione w wersji graficznej. Za to duży plus!

Obiektywnym okiem

Program wita nas kokpitem, na którym widnieją przydatne dla każdego przedsiębiorcy informacje, dotyczące kondycji finansowej firmy. Zapłacone faktury, oczekiwane wpływy i wydatki. W tej zakładce również wykres przedstawiający sytuację finansową firmy w ostatnim półroczu.

Zaletą programu jest dobra cena i rozbudowane moduły. Poza tym jest prosty w obsłudze. Minusem aplikacja, o której na stronie nie znajdziemy wielu informacji, a w sklepie Google Play jedna opinia. Poza tym z opisu wynika, że służy głównie do obsługi faktur i dodawania kosztów. Miłośnicy nowoczesnych technologii mogą być zawiedzeni. Natomiast jest to program, który warto wziąć pod uwagę, zwłaszcza że przez 45 dni przetestujesz go bez kosztów i zobowiązań.

Zobacz ranking księgowości online ▶

Podziel się artykułem:

Firma bez księgowego?

Wypróbuj księgowość on-line Firmino

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.mala-firma.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Pan Wydawca sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-855), przy ul. Wały Piastowskie 1/1508, NIP 5833359472, KRS 0000791050.
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: redakcja@mala-firma.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: dhosting.pl

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że przesyłamy je poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
  4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
  5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Newsletter

  1. W przypadku dokonania zapisu na newsletter Twój adres e-mail oraz imię używane są wyłącznie w celu adresowania do Ciebie korespondencji elektronicznej.
  2. Twoje dane są bezpieczne - Operator nie przekazuje ich innym firmom. Są jednak przetwarzane przez Freshmail Sp. z o.o. na podstawie osobnej umowy.
  3. W sprawie przetwarzania danych osobowych można kontaktować sie z Operatorem pod adresem e-mail: redakcja@mala-firma.pl.
  4. Okres przechowywania Twoich danych jest nieokreślony, ale w każdej chwili możesz się wypisać z newslettera.
  5. Pamiętaj, że masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Na Twoje życzenie Twoje dane mogą również zostać przeniesione do innego podmiotu.
  6. Możesz także wnieść skargę do GIODO, jeśli uznasz, że zasłużyłem ;).
  7. Wiedz też, że w związku z wysyłką newslettera nie występuje profilowanie na podstawie Twoich danych osobowych.

9. Podziękowania

Twoje zaufanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję za korzystanie ze strony Mala-Firma.pl oraz za subskrypcję newslettera.


Polityka cookies

1. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

2. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:Urządzenia mobilne:
Save settings
Cookies settings