21 kwietnia Google wprowadziło algorytm oceniający, czy Twoja strona internetowa prawidłowo wyświetla się na urządzeniach przenośnych. Jeśli tak nie jest, jej pozycja w wynikach wyszukiwania może znacznie spaść. Na szczęście dotyczy to jedynie wyników na urządzeniach mobilnych.

Logo Google

Jakie jest rozwiązanie problemu?

Naszym zdaniem, powinieneś zatroszczyć się o to, by Twoja strona była responsywna, czyli wyświetlała się dobrze na wszystkich urządzeniach. Klienci zaczynają zakupy od przeglądania oferty kilku firm na smartfonie, a następnie kończą zakupy w domu na komputerze. Jeśli Twoja strona nie pojawi się w wynikach wyszukiwania i jej przeglądanie będzie utrudnione (co jest ze sobą powiązane), stracisz potencjalnych klientów.

 Rozwiązaniem sytuacji jest zatroszczenie się o prawidłową budowę strony. Można to zrobić przez kupienie odpowiedniego szablonu dla systemu CMS lub tworząc mobilną wersję strony.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.