Własna firma?

Wszystko, co musisz wiedzieć.

Jak założyć firmę „krok po kroku”

Google karze za strony nieresponsywne

21 kwietnia Google wprowadziło algorytm oceniający, czy Twoja strona internetowa prawidłowo wyświetla się na urządzeniach przenośnych. Jeśli tak nie jest, jej pozycja w wynikach wyszukiwania może znacznie spaść. Na szczęście dotyczy to jedynie wyników na urządzeniach mobilnych.

Logo Google

Jakie jest rozwiązanie problemu?

Naszym zdaniem, powinieneś zatroszczyć się o to, by Twoja strona była responsywna, czyli wyświetlała się dobrze na wszystkich urządzeniach. Klienci zaczynają zakupy od przeglądania oferty kilku firm na smartfonie, a następnie kończą zakupy w domu na komputerze. Jeśli Twoja strona nie pojawi się w wynikach wyszukiwania i jej przeglądanie będzie utrudnione (co jest ze sobą powiązane), stracisz potencjalnych klientów.

 Rozwiązaniem sytuacji jest zatroszczenie się o prawidłową budowę strony. Można to zrobić przez kupienie odpowiedniego szablonu dla systemu CMS lub tworząc mobilną wersję strony.

News, czyli aktualności ze świata małego biznesu:

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies.

Aby dowiedzieć się więcej poznaj Politykę prywatności oraz Politykę cookies.